REGENERACJA FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH GDAŃSK

 

Problem z filtrem cząstek stałych?

 

ZADZWOŃ 798257446

Jak do nas trafić?

Jeśli masz problem z filtrem cząstek stałych lepiej trafić nie mogłeś! Zajmujemy się regeneracją filtrów cząstek stałych. Uznaliśmy, że niema sensu abyśmy zanudzali Cię technologią i zarzucali informacjami o naszej maszynie, za pomocą której regenerujemy filtry. Mówiąc językiem potocznym używamy "pralki" do filtrów cząstek stałych, dzięki której jesteśmy pewni naszej jakości.

Wystarczy zadzwonić lub przyjechać aby pożegnać się z problemem. 798257446

 

zapchany filtr cząstek stałych - objawy:

- Częste wypalanie filtra cząstek stałych podczas jazdy.kontrolka filtra cząstek stałych

- Wysoki poziom oleju silnikowego (ponad max'imum) - jest to efekt częstych prób wypalania filtra cząstek stałych, większa dawka paliwa przedostaje się do oleju silnikowego rozcieńczając go tym samym.

- Zapalająca się kontrolka filtra cząstek stałych, kontrolka check, kontrolka świec żarowych

- Obniżenie mocy silnika

- Nadmierna ilość spalin wydobywająca się z nieszczelnego wydechu

- Brak możliwości naturalnej regeneracji filtra cząstek stałych podczas jazdy

- Liczne błędy w pamięci sterownika takie jak: nieudana regeneracja filtr cząstek stałych, za duża różnica ciśnień

 

Awaria filtra cząstek stałych

Zapchany filtr cząstek stałych

Pierwsze filtry cząstek stałych montowano na początku lat 2000, wtedy jego awaria była kosztownym elementem, jeśli był on na tyle silnie
zapchany, że nie dało się go wypalić pozostawała jedynie wymiana. Dziś usterka zapchania filtra cząstek stałych z pewnością można powiedzieć, że jest jedną z najbardziej uciążliwych i jedną z najtrudniejszych do usunięcia ale jest zdecydowanie tańsza. Awaria filtra cząstek stałych często obniża moc silnika.

 

 

Cena regeneracji filtra cząstek stałych

Usługa: Cena:
Regeneracja filtra cząstek (dostarczasz filtr cząstek stałych zdemontowany z samochodu, czujniki również powinny być zdemontowane). 400zł
Regeneracja filtra cząstek stałych w sytuacji, gdy klient przyprowadzi cały samochód. Cena ustalana indywidualnie zależnie od marki i modelu pojazdu.
Wysyłka filtra cząstek stałych 40zł

 

Działanie filtra cząstek stałych

Filtr cząstek stałych występuje dziś nie tylko w samochodach z silnikami diesla, coraz częściej spotkamy go w pojazdach wyposażonych w silniki benzynowe. Zadaniem filtra cząstek stałych jest redukcja cząstek stałych inaczej mówiąc cząstek sadzy i innych toksycznych elementów spalin. Dzięki budowie filtra cząstek stałych sadza nie dostaje się do atmosfery, zostaje ona zatrzymana w filtrze cząstek stałych. Podczas jazdy samochodem dochodzi do wypalania filtra cząstek stałych poprzez zwiększenie dawki paliwa, dzięki czemu sadza zostaje spalona, przez co dostaje się do atmosfery w postaci dwutlenku węgla. Podczas wypalania filtra cząstek stałych z sadzy, która się w nim znajduje w efekcie ubocznym w filtrze zostaje popiół, to właśnie on w pewnym momencie doprowadza do sytuacji, gdzie nie ma już możliwości wypalenia filtra cząstek stałych z powodu zbyt niskiego przepływu spalin. Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, wystarczy zadzwonić 798257446 , aby umówić się na regenerację lub skorzystaj z pomocy najbliższego warsztatu, wyślij filtr cząstek stałych a odeślemy Twój filtr zregenerowany.

Kontrolka filtra cząstek stałych - co znaczy?

filtr cząstek stałych kontrolka

Kontrolka filtra cząstek stałych informuje o nieprawidłowej pracy filtra cząstek stałych. Kiedy taka informacja pojawia się na liczniku najczęściej oznacza ona, że różnica ciśnień przed i za filtrem cząstek stałych jest zbyt duża co może oznaczać zapchanie filtra cząstek stałych. Sterownik silnika podczas użytkowania pojazdu kontroluje parametry z czujników, w tym między innymi z czujnika różnicy ciśnień, to właśnie ten czujnik informuje sterownik o poziomie zapchania filtra cząstek stałych. 

Lekceważenie informacji o zapchanym filtrze cząstek stałych może doprowadzić do kolejnych usterek naszego pojazdu. Podczas usilnej jazdy z zapchanym filtrem cząstek stałych możemy doprowadzić do uszkodzenia takich elementów jak turbosprężarka czy sam filtr cząstek stałych.

 

Regularna dynamiczna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów to klucz do długiej i bezproblemowej eksploatacji automatycznej skrzyni biegów. W kwestii wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów nie ma co opierać się na zaleceniach producentów. Niektórzy znacznie wydłużają okresy wymiany, są nawet tacy producenci, którzy nie przewidują wykonywania takich czynności natomiast przewidują wymianę kompletnej automatycznej skrzyni biegów. Tymczasem naturalnym zjawiskiem jest wytwarzanie się mikroopiłków, powstających w skrzyni w wyniku procesu tarcia. Ponadto olej podlega procesom starzenia, których nie da sie uniknąć. Dynamiczna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów polega na płukaniu skrzyni podczas jej pracy, dzięki czemu wymienimy olej we wszystkich elementach automatycznej skrzyni biegów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat dynamicznej wymiany oleju kliknij tutaj:dynamiczna wymiana oleju.

Jeśli podczas zmiany biegów przez Twoją automatyczną skrzynie biegów towarzyszą silne szarpnięcia, wręcz uderzenia lub któryś bieg jest pomijany podczas przełączania biegów. Chyba że podczas jazdy czujesz inne niedogodności takie jak np brak reakcji na włączenie biegu. Może to niestety oznaczać uszkodzenie Twojej automatycznej skrzyni biegów. Jeśli tak jest zakup nowej automatycznej skrzyni biegów jest zapewne drogi. Rozważasz wymianę skrzyni biegów na używkę? Pamiętaj, że Twoja także jest używana a przecież kiepsko było by spaść z deszczu pod rynnę. Jeśli natomiast rozważasz naprawę swojej automatycznej skrzyni biegów lub oczekujesz pewnej diagnozy, zadzwoń 798257446. Pomożemy doradzimy i nawet naprawimy. Zajmujemy się naprawą automatycznych skrzyń biegów, także zapraszamy do kontaktu.

Najczęściej spotykanymi objawami uszkodzonej skrzyni biegów są najzwyczajniej wycieki z skrzyni biegów. O ile w skrzyni biegów będzie poprawna ilość oleju, skrzynie nie ulegnie uszkodzeniu. Zbyt niski poziom oleju będzie prowadził do szybszego zużywania się tarcz sprzęgłowych w automatycznej skrzyni biegów. Częstą przypadłością jest także szarpanie skrzyni automatycznej podczas zmiany biegów, o ile nie jest to kwestia uszkodzenia mechanicznego zaworu sterującego a jedynie jego przytkanie lub przybrudzenie dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów potrafi problem zażegnać. Przeciągnie biegów podczas ich przełączania świadczy o znacznym zużyciu oleju w automatycznej skrzyni biegów oraz zmianie jego parametrów i właściwości, ale może także świadczyć o zużyciu tarcz sprzęgłowych i hamulcowych.